WK en Pinkparty - Reisverslag uit Port Alfred, Zuid-Afrika van Annemiek - WaarBenJij.nu WK en Pinkparty - Reisverslag uit Port Alfred, Zuid-Afrika van Annemiek - WaarBenJij.nu

WK en Pinkparty

Door: Annemiek

Blijf op de hoogte en volg Annemiek

13 Juni 2006 | Zuid-Afrika, Port Alfred

Hallo hallo,

Hoe gaat het met jullie in Nederland? Lekker warm daar?

Hier is het niet zo warm hoor, maar het is wel lekker weer. Ik kan er niet echt van genieten want moet mijn eindrapport schrijven. Maarja nog maar 2 dagen en dan zijn we klaar met het project en gaan we op vakantie :D.

Maar natuurlijk eerst op vrijdag nog naar het voetbal kijken. Afgelopen zondag hebben we met de hele campus naar Oranje gekeken en waren dan ook helemaal in het oranje. Het WK leeft hier in Zuid-Afrika niet echt, omdat ze niet meedoen. Maar toch met al die fanatieke jongens hier op de campus volgen we het WK op de voet. Afgelopen zondag volgden we de wedstrijd op groot scherm en hadden we zelfs bitterballen voor het echte WK gevoel. Echt heel gezellig met al die oranjefans bij elkaar.

We volgen trouwens niet alleen het Nederlands elftal maar ook vele andere wedstrijden die ik vanuit mijn bed kan kijken. Relaxt he :P

Vorige week vrijdag hebben we de Pinkparty gehad met voorafgaand een awardshow. Helaas (of misschien ook wel gelukkig)was ik niet in de prijzen gevallen.

Voor de pinkparty had iedereen zich helemaal in het rose uitgedost. Nou en ik zag er ook niet echt charmant uit met een rose boxershort met roosjes over mijn zwarte broek, rose t-shirtje, knallende pluizige armband en rose haarband in mijn haar (zie foto's). Dit feestje werd in de plaatselijke kroeg gehouden en was heel gezellig.

De dag daarvoor (donderdag)was ik uitgenodigd om samen met een studente van de PABO en een 2e-jaars hotelschool kinderen van de basisschool in de township te jureren tijdens een modeshow. Alle kinderen droegen hun schooluniform en wij moesten dan kijken wie het netst gekleed was en zich het best presenteerde door een score te geven van 1 tot 10. Nou daar zaten we dan achter een tafel in het midden van een grote zaal met 200 kinderen + ouders met drinken en een bak chips voor je neus.

Tussen de modeshows door gingen de kinderen van de school hun danskunsten vertonen. Zo wat hebben zij een ritmegevoel zeg, echt mooi om te zien.

Na de modeshow was er nog een prijsuitreiking voor de drie besten per categorie. Het publiek had duidelijk favorieten en waren het niet altijd met onze plaatsingen eens. Maarja daar is niks aan te doen.

Dit is trouwens de laatste update vanuit Port Alfred, omdat ik maandag met 4 jongens en twee meiden op vakantie ga naar Kaapstad. Na twee weken Kaapstad komt waarschijnlijk pas de volgende update, omdat ik tijdens het reizen niet op internet kan.

Dus over twee weken helaas :( pas de volgende update.

XXX Annemiek

  • 16 Juni 2006 - 15:34

    Opa En Oma:

    Hoi Annemiek
    Het werk zit er bijna op en ga nu maar lekker genieten van je vakantie.
    we kijken uit naar je volgende update.Veel plezier
    Groeten van o en o

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Port Alfred

Zuid-Afrika 2006

Recente Reisverslagen:

14 Juli 2006

Weer terug naar Nederland !!!!

14 Juli 2006

Vakantie Durban

02 Juli 2006

Vakantie Kaapstad

20 Juni 2006

Ik heb nu echt gebungeejumped !!

13 Juni 2006

WK en Pinkparty
Annemiek

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 255
Totaal aantal bezoekers 14558

Voorgaande reizen:

14 April 2006 - 16 Juli 2006

Zuid-Afrika 2006

Landen bezocht: