Ik heb nu echt gebungeejumped !! - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Annemiek - WaarBenJij.nu Ik heb nu echt gebungeejumped !! - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Annemiek - WaarBenJij.nu

Ik heb nu echt gebungeejumped !!

Door: Annemiek

Blijf op de hoogte en volg Annemiek

20 Juni 2006 | Zuid-Afrika, Pretoria

Ja het is echt waar. Na de tweede keer op de bungeejumpbrug (de hoogste brug van Zuid-Afrika) te hebben gestaan ben ik er dan echt afgesprongen. 216 meter hoog en daarmee de hoogste bungeejump van de wereld.

Toen ik eenmaal op het randje stond durfde ik eigenlijk niet meer en sprong daarom ipv horizontaal, verticaal naar beneden. Waaah wat was dat eng zeg.

Als je op het laagste punt bent jojo je nog een paar keer op en neer, echt een heel raar gevoel.

Om de enkels had ik banden om waaraan ik vastzat. Toen ik eenmaal op de kop hing had ik steeds het gevoel dat die banden af zouden zakken.

Na even te hebben gebungeld werd ik weer omhoog geholpen. Het lijkt echt een eeuwigheid te duren voordat ze je komen helpen.

Al met al ben ik toch blij dat ik het gedaan heb en het voelt echt al een overwinning van mijn hoogtevrees.

Er zijn nog foto's van me gemaakt die ik al op het internet heb gezet.

Nou ik ga nu weer verder vakantie vieren en op naar Kaapstad. Het is heel gezellig met de groep en heb dan ook zin om verder te reizen door dit mooie Zuid-Afrika.

  • 20 Juni 2006 - 21:17

    Tante Herma:

    Gaaf, joh.
    Ik zou echt niet durven..
    Nu de foto's nog zien.....

  • 21 Juni 2006 - 11:57

    Fam. Van De Kamp:

    Hej Annemiek!
    Alles goed?
    Knap dat je het gedaan hebt zeg, hier zou niemand dat durven;).
    Trouwes nog gefeliciteerd met Jordens verjaardag, we hebben hem even voorzien van een maand cola en chips;)
    Nog een fijne vakantie!!

    Groetjes, fam van de Kamp

  • 21 Juni 2006 - 16:36

    Opa En Oma:

    Hoi Annemiek
    Jij moet nodig zeggen dat je hoogte vrees hebt.wat een hoogte zeg en dan nog springen,wij zouden het voor geen prijs doen ik vindt het wel flink hoor.
    groeten van o en o

  • 26 Juni 2006 - 11:25

    Kirsten:

    Hey!
    Wat supergaaf dat je dat gedaan hebt zeg! Ik zou echt niet durven hoor. Wat n lef krijg jij haha.
    Ik hoorde al van je ouders dat je nu lekker aan t vakantie vieren bent en aan het rondtrekken om wat meer te gaan bekijken. Mooi joh, dat je die kans nu hebt. T zit er al weer bijna op he. Gaat erg snel of niet? Mis je thuis/NL n beetje? Ben erg benieuwd naar al je verhalen als terugkomt.
    Lieve groetjes Kirsten

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Pretoria

Zuid-Afrika 2006

Recente Reisverslagen:

14 Juli 2006

Weer terug naar Nederland !!!!

14 Juli 2006

Vakantie Durban

02 Juli 2006

Vakantie Kaapstad

20 Juni 2006

Ik heb nu echt gebungeejumped !!

13 Juni 2006

WK en Pinkparty
Annemiek

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 518
Totaal aantal bezoekers 14558

Voorgaande reizen:

14 April 2006 - 16 Juli 2006

Zuid-Afrika 2006

Landen bezocht: