Weer terug naar Nederland !!!! - Reisverslag uit Port Alfred, Zuid-Afrika van Annemiek - WaarBenJij.nu Weer terug naar Nederland !!!! - Reisverslag uit Port Alfred, Zuid-Afrika van Annemiek - WaarBenJij.nu

Weer terug naar Nederland !!!!

Door: Annemiek

Blijf op de hoogte en volg Annemiek

14 Juli 2006 | Zuid-Afrika, Port Alfred

Hier dan de allerlaatste update vanuit Zuid-Afrika.

Jaja na 13 weken is het dan zo ver, het is tijd om het mooie Zuid-Afrika te verlaten en weer terug te keren naar Nederland.

Zaterdag 15 juli vlieg ik weer terug naar Nederland waar mijn oude leventje weer zal gaan beginnen.

Het vluchtschema is als volgt:

13.20 - 14.55 Port Elizabeth - Johannesburg
21.25 - 7.30 Johannesburg - Londen
11.35 - 13.45 Londen - Amsterdam vlucht BA 434 vanuit Londen

Ik heb gehoord dat het in Nederland mooi weer is dus dat is in ieder geval een goed vooruitzicht.

Bedankt voor het volgen van mijn website en voor de berichtjes die jullie geplaatst hebben. Ik vond het erg leuk om de berichtjes te lezen

Een laatste groet vanaf de regenachtige campus in Port Alfred in Zuid-Afrika.

  • 15 Juli 2006 - 11:42

    Marleen:

    ik hhop dat je het heelk erg leuk hebt gehad
    kusjes marleen

  • 15 Juli 2006 - 19:34

    Tante Herma:

    Welcome back in Holland...!!

    We hebben met veel plezier je belevenissen gevolgd. We hopen je snel weer eens te onmoeten in Nederland.....Kijken hoe je bent "veranderd".

    lieve groetjes van ons allemaal

  • 17 Juli 2006 - 14:06

    Kirsten:

    Hey
    Welkom terug!
    Goede reis gehad?
    Ben je morgenavond thuis? Anders kom ik ff langs als t uitkomt, liefs Kirsten

  • 17 Juli 2006 - 20:32

    Annemiek:

    De laatste foto's van mijn Zuid-Afrika avontuur staan op het m'n fotosite

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Port Alfred

Zuid-Afrika 2006

Recente Reisverslagen:

14 Juli 2006

Weer terug naar Nederland !!!!

14 Juli 2006

Vakantie Durban

02 Juli 2006

Vakantie Kaapstad

20 Juni 2006

Ik heb nu echt gebungeejumped !!

13 Juni 2006

WK en Pinkparty
Annemiek

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 1015
Totaal aantal bezoekers 14562

Voorgaande reizen:

14 April 2006 - 16 Juli 2006

Zuid-Afrika 2006

Landen bezocht: