Verjaardag !!!!!!!!!! - Reisverslag uit Port Alfred, Zuid-Afrika van Annemiek - WaarBenJij.nu Verjaardag !!!!!!!!!! - Reisverslag uit Port Alfred, Zuid-Afrika van Annemiek - WaarBenJij.nu

Verjaardag !!!!!!!!!!

Door: Annemiek

Blijf op de hoogte en volg Annemiek

24 April 2006 | Zuid-Afrika, Port Alfred

He hallo

Sinds gisteren ben ik dan eindelijk geen tiener meer !!!

Zaterdag zijn we naar Jeffreysbay geweest, een heel mooi plaatsje waar het helaas niet zo mooi weer was. Het plan was om daar te overnachten en daar dan mijn verjaardag te vieren. Door het niet zo zonnige weer besloten we om weer terug te gaan naar de campus in Port Alfred.

's Avonds zijn we naar de plaatselijke kroeg gegaan om mijn verjaardag te vieren.
Om twaalf uur werd er afgeteld voor mijn verjaardag en moest ik een fles champagne ontkurken. Vlak daarna schalde het nummer "Happy birthday" door de kroeg, echt super...!!

Er werd een groot glas champagne ingeschonken, die twee keer werd volgeschonken en die ik helemaal op moest drinken. Vervolgens gingen we toasten op mijn verjaardag en werd ik door iedereen gefeliciteerd. Het was echt superleuk om je verjaardag te vieren in de kroeg.

De volgende dag heb ik uitgeslapen want was best wel moe na twee avonden stappen.

Het ontbijt had ik maar even overgeslagen en ging dan ook maar meteen naar de campus om daar te lunchen. Daar aangekomen zag ik dat er een banner was opgehangen met daarop "Happy Birthday", echt heel leuk.

Even later kwamen mijn groepsgenoten met twee taarten met kaarsjes (chocolade- en appeltaart). Het was de bedoeling dat ik de kaarsjes uit zou blazen, maar door de wind waren deze al uit.

Daarna had ik de eer om de taart aan te mogen snijden en kreeg ik als cadeau van de groep slippers en een klein flessenpost flesje waarin ik mijn wens kan stoppen.

's Middags zijn we met 5 mensen van de groep naar een ananaskwekerij geweest. Ik had geen idee hoe ananassen groeiden, maar ze groeien dus aan planten. Foto's volgen...

We hebben ook nog een paar ananassen meegenomen voor het verjaardagsdessert voor na het diner.

Nadat we naar de ananaskwekerij waren geweest wilden we nog even bakken op het strand, maar helaas was het weer teveel afgekoeld. Dus hebben we maar een strandwandeling gemaakt.

De nieuwste foto's staan op de volgende websites: http://www.stalvikarien.com/annemiek
of
http://spaces.msn.com/annemiekzoet1986

  • 24 April 2006 - 20:19

    Opa En Oma:

    Zo Annemiek
    Wat heb jij een leuke verjaardag gehad met 2 glazen champagne op Dat is weer eens wat anders als een verjaardag thuis. En deze week begint het werk doe je best We kijken uit naar je volgende verslag
    lief van O en O

  • 27 April 2006 - 12:13

    Tante Herma:

    nou, zo'n verjaardag zul je wel niet gauw vergeten. Hé, wij gaan morgen een weekje op vakantie (helemaal naar Makkum, ja, ja....) dus je zult een weekje niets van ons horen en wij dan dus ook niet van jou. Maar we denken wel veel aan je.
    Nou, tot over een week......

  • 27 April 2006 - 18:10

    Frank & Kinley:

    Hey meiske!!!
    alles goed daar???
    Leuk resiverslag, wij hopen er echt meer van te horen.
    En natuurlijk nog van harte gefeliciteerd!
    (kijk die opa en oma typen!!haha goed zeg!)
    doei!!

  • 27 April 2006 - 20:21

    Laura:

    Heey drankorgeltje! (ja, het is wel weer duidelijk .. ;-) Gefeliciteerd namens ons allemaal! xxx je familie uit meppel!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Port Alfred

Zuid-Afrika 2006

Recente Reisverslagen:

14 Juli 2006

Weer terug naar Nederland !!!!

14 Juli 2006

Vakantie Durban

02 Juli 2006

Vakantie Kaapstad

20 Juni 2006

Ik heb nu echt gebungeejumped !!

13 Juni 2006

WK en Pinkparty
Annemiek

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 194
Totaal aantal bezoekers 14556

Voorgaande reizen:

14 April 2006 - 16 Juli 2006

Zuid-Afrika 2006

Landen bezocht: